Liga prvaka

29. ruj 2011.

Lampard:''Padovi me teraju da brzo ustanem!''

Englez sinoć potvrdio svoju klasu golom na ''Mestalji''. Kaže da će se boriti za svoje mesto u ekipi.
lampard

Frenk Lampard je sinoć sve navijače Čelsija podsetio na svoje najbolje dane, trčao je, borio se, davao precizne lopte saigračima.


Uspeo je da postigne i gol u drugom poluvremenu meča Lige šampiona sa Valensijom. Bilo je 1:1 na kraju, a Lamps kaže da je još uvek isti čovek.

''Uvek želim da igram utakmice. Takav sam tokom cele karijere. Poštujem menadžera i njegovu želju da pravi izmene, to možda znači da ću biti na klupi, ali volim da igram za ovaj klub. Volim navijače, njihova podrška je protiv Valensije bila fantastična i uvek su mi davali podršku. Veoma sam ponosan što sam igrao'', rekao je Lampard i dodao.

''Imao sam i ranije padova u karijeri, to me je uvek guralo napred i radio sam još više kako bih se vratio, posle sedenja na klupi uvek sam davao najviše'', kaže on.

Odaje priznanje Valensiji za igru od sinoć.

''Bila je otvorena utakmica, posebno u drugom poluvremenu. Mora se odati priznanje Valensiji, to je veoma jak tim, odigrali su fantastično protiv Barse. Sa naše tačke gledišta, odigrali smo dobru utakmicu'', zaključio je iskusni vezista.

Nema komentara:

Objavi komentar